28. Anulare comanda sau solicitare de comanda
O comanda plasata pe site-ul Foxenia.ro poate fi anulata de client in scris, prin e-mail sau SMS la adresele din Informații de contact. Anularea comenzii este valabilă doar dacă aceasta se comunica cel tarziu a doua zi la ora 8°°, data SMS-ului sau e-mail-ului daca produsul NU a plecat de la noi. După aceasta data se aplica cerințele din capitolul Politică de rambursări și returnări. Nu puteți anula o comanda aflată în livrare spre destinatar, deci pe care nu ati receptionat-o.
Alte motive întemeiate de anulare a solicitării de comanda sau a comenzii sunt:
- clientul nu răspunde la SMS sau telefon sau email la momentul expedierii produselor si nu avem confirmarea ca produsele mai pot fi receptionate;
- termenele de livrare solicitate de client sunt mai mici decat termenele de livrare minimale propuse de noi, în consecință nu pot fi atinse;
- datele de livrare (telefon, adresa, e-mail…) sunt incomplete, greșite sau false;
- client aflat la mare distanță de aria de acoperire a Fan Courier (peste 20Km) sau incidența transportului pana la destinatie depășește 10% din valoarea produselor din solicitarea de comanda. Este posibil sa solicitam plata în avans pentru produs și /sau transportul actualizat;
- comenzi în așteptare, neachitate online, deși clientul a bifat plata online cu cardul bancar dar nu a finalizat plata, deci nu avem confirmarea plății din Libra Bank;
- produse lipsa/indisponibile în stoc sau produse cu prețuri zero / pret eronat;
- nerespectarea cerințelor din capitolul Politica de returnare duce la anularea comenzilor/livrarilor viitoare;
- consumatorul care nu-si ridica/preia produsele comandate și nu plătește transportul pentru retur, va fi refuzat, pe viitor, pentru alte livrari.
- încălcarea sau tentativa de încălcare a unor cerințe din prezentul document care ar putea genera costuri suplimentare nejustificate AltConcept srl.